«خوش نمک» با مجریان جدید به شبکه نسیم بازگشت حمایت وزیر فرهنگ و ارشاد از ساخت فیلم سینمایی در خصوص امام رضا (ع) + فیلم موزیک ویدئوی جدید «فرزاد فرزین» برای سریال «قطب شمال» + فیلم مردم نامزد‌های نشان فردوسی را انتخاب کنند بهترین سریال ایرانی شبکه نمایش خانگی معرفی شد + آمار آمار فروش نمایش‌های روی صحنه تئاتر مشهد در هفته‌ای که گذشت (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) تقدیر از ژاله علو در «شب کارگردان» فصل دوم سریال لایواکشن «وان پیس» (One piece) در دست ساخت است + جزئیات جدیدترین حواشی فیلم «بی‌بدن» | شکایت به دلیل سکانس‌های ملتهب چشم به راه افعی واقعی | نگاهی به سریال «افعی تهران» ساخته سامان مقدم نسلی آگاه بدون خلاقیت | کارشناسان درباره ویژگی‌های طراحان گرافیک جوان می‌گویند مروری بر پرفروش‌های کتاب در مشهد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) نگاهی اجمالی بر تاریخچه هنر گرافیک در ایران و جهان به‌مناسبت روز جهانی گرافیست دلیل پخش نشدن برنامه «هفت» چه بود؟ اعضای کارگروه «حکیم طوس» معرفی شدند
سرخط خبرها

آخرین وضعیت جسمی «اصغر سمسارزاده» بازیگر «صبح جمعه با شما» | این کرونا دست از سر ما بر نمی‌دارد

  • کد خبر: ۱۶۸۴۸۲
  • ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۴
آخرین وضعیت جسمی «اصغر سمسارزاده» بازیگر «صبح جمعه با شما» | این کرونا دست از سر ما بر نمی‌دارد
اصغر سمسارزاده، بازیگر قدیمی «صبح جمعه با شما» که به دلیل ابتلا‌ به کرونا چند روزی در بیمارستان بستری بود، از بیمارستان مرخص شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ اصغر سمسار زاده شرایط جسمی خود را نسبتا خوب توصیف کرد و در عین حال توضیح داد که فعلا باید در منزلش استراحت کند.

سمسارزاده چهره شناخته‌شده و قدیمی عرصه کمدی که سالیان متمادی است در جهت فراهم کردن فضای شادی و نشاط برای مردم تلاش کرده است، با همان زبان طنز معمول خود گفت: این کرونای بی پدر دست از سر ما بر نمی‌دارد و من دوباره درگیر کرونا شدم و شرایط بدی داشتم چند روزی در بیمارستان بستری بودم اما خداراشکر در حال حاضر وضعیت نسبتا خوبی دارم و مرخص شده‌ام.

او این روزها مشغول ضبط برنامه «صبح جمعه با شما» و همچنین اجرای نمایش «خانه سالمندان بانوان» بوده و حالا به گفته خودش به دلیل ابتلاء به کرونا فعلا امکان حضور در برنامه‌های یاد شده را ندارد.

این هنرمند قدیمی عنوان کرد که شب گذشته از بیمارستان ترخیص شد.

سمسارزاده از حضورش در دو فیلم و چند سریال نمایش خانگی خبر داده بود که هنوز ساخت آنها آغاز نشده است و در مرحله قرار داد است.

منبع: ایسنا


بیشتر بخوانید:

کرونا «اصغر سمسارزاده» را در بیمارستان بستری کرد

یک شبکه جدید در صدا و سیما راه‌اندازی شد

درباره سریال «بازنده» امین حسین‌پور با بازی علیرضا کمالی + خلاصه داستان


 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->